مصوبات شورای آموزشی در رابطه با امتحانات پایان ترم

JJJJ
مصوبات شورای آموزشی مجتمع به تاریخ 3 تیر 1399

شروع

تاریخ اتمام

     

              به نام  خدا

مصوبات شورای آموزشی مجتمع به تاریخ ۱۳۹۹/۴/۳

  1. امتحانات پایان نیمسال از ۱۵ تا ۳۰ تیرماه ۱۳۹۹ طبق برنامه‌ای که در سامانه آموزشی مجتمع (گلستان) اعلام خواهد شد در تمامی مقاطع به صورت غیرحضوری با استفاده از شیوه‌های مختلف الکترونیکی اعم از تستی، تشریحی و شفاهی برگزار خواهد شد. نظارت بر حسن اجرای برگزاری امتحانات پایان نیمسال بر عهده معاون آموزشی مجتمع است.
  2. امتحانات پایان نیمسال از طریق سامانه آزمون الکترونیک مجتمع برگزار خواهند شد. جزییات مربوط به این سامانه و نحوه استفاده از آن متعاقباً از طریق وب سایت مجتمع اعلام خواهد شد.
  3. استاد هر درس مرجع ارزشیابی دانشجو در همان درس بوده و مسئولیت کامل برگزاری امتحان پایان نیمسال در ساعت و تاریخ اعلام شده در سامانه آموزشی، حضور و غیاب دانشجو و ارزیابی عملکرد دانشجو برعهده استاد درس ونظارت بر حسن اجرای این مصوبه بر عهده‌ی مدیر گروه و آموزش مجتمع است. با توجه به تاکیدی که هم در بخشنامه‌های وزات متبوع و هم در جلسات انجام شده است، نمره نهایی هر درس مجموعی از ارزیابی‌های مستمر، آزمون میان ترم، آزمون‌های طول ترم و فعالیت‌های کلاسی دانشجو است. لذا در نیمسال جاری با توجه به شرایط موجود، حداکثر سهم نمره‌ی امتحان پایان نیمسال از کل نمره‌ی نهایی دانشجو در هر درس ۱۲ از ۲۰ است.
  4. در خصوص دروس عملی (کارگاه، آزمایشگاه و کارآموزی) و بخش عملی دروس نظری-عملی اخذ شده در نیمسال جاری موارد زیر به تصویب رسید:

الف) با توجه به شرایط فعلی و شیوع بیماری کووید ۱۹، آن دسته از دروس عملی که به تشخیص استاد و تایید گروه قابل ارائه به صورت غیرحضوری (الکترونیک) هستند تا ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ برگزار شده و نمره این دروس تا ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ ثبت و قفل گردد.

ب) در خصوص دروسی که امکان برگزاری آنها به صورت غیرحضوری وجود ندارد، مقررگردید به تشخیص هر گروه از ۳۱ تیر ۱۳۹۹ لغایت ۱۵ شهریور  ۱۳۹۹ جهت برگزاری حضوری آنها بدون اسکان (خوابگاه) و بدون را‌ه‌اندازی آشپزخانه و غذاخوری، به صورت فشرده و در گروه‌های متناسب با فضای آزمایشگاه و طبق دستورالعمل‌های بهداشتی و با حضور اختیاری دانشجو، برنامه‌ریزی لازم از سوی گروه انجام گیرد. نمرات این دروس ترجیحاً تا ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ ونهایتاً تا پایان نیمسال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ باید ثبت و قفل گردد. دروس عملی و نظری-عملی آن دسته از دانشجویانی که به دلیل عدم بازگشایی خوابگاه امکان حضور ندارند، در انتخاب واحد ایشان به صورت ناتمام باقی می‌ماند تا در اولین فرصت پس از امکان حضور ایشان، تکمیل گردد. در صورت درخواست دانشجو امکان حذف درس عملی نیز وجود دارد.

ج) در رابطه با دروس تربیت بدنی در ترم جاری، دانشجویانی که بایستی با گذراندن این دروس فارغ التحصیل شوند در ساعات اداری با آموزش مجتمع هماهنگی‌های لازم را به عمل آورند. نمره سایر دانشجویان تا زمان فراهم شدن شرایط برگزاری درس، ناتمام خواهد ماند

ج)در رابطه با درس کارآموزی، دانشجویانی که بایستی با گذراندن این درس فارغ التحصیل شوند، بعد از جایابی و ثبت درخواست در سامانه آموزشی، با آموزش مجتمع هماهنگی‌های لازم را به عمل آورند.

در پایان، ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای دانشجویان از ایشان دعوت می‌شود تا از فرصت باقیمانده تا شروع امتحانات پایان نیمسال بیشترین استفاده را نموده و نسبت به مرور مطالب جهت یادگیری کامل برنامه‌ریزی نمایند. در ضمن از دانشجویان تقاضا می‌شود اطلاعیه‌های مربوط به امتحانات پایانی را به صورت مستمر از طریق وب سایت مجتمع پیگیری نمایند.

معاونت آموزشی و پژوهشی

مجتمع آموزش عالی زرند

دریافت فایل به صورت پی دی اف

جزئیات بیشتر


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home2/bootiaho/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405