salehi
مدیر امور مالی مجتمع: سر کار خانم نرگس صالحی

شماره تماس: ۳۱۴۲۲۰۴۳

شرح وظایف:

۱-کنترل و رسیدگی اسناد مجتمع بر طبق قانون محاسبات عمومی و آئین نامه های مربوطه

۲-کنترل و رسیدگی اسناد، فوق العاده ماموریت های داخلی و خارجی بر طبق قوانین و آئین نامه های ابلاغی

۳-کنترل و محاسبه پیش نویس قراردادها و غیره

۴-کنترل و رسیدگی به اسناد علی الحساب، پیش پرداخت و پرداختی واحدهای تابعه

۵-امضا اسناد ، سایر مدارک مالی ، چکهای صادره مربوط به حسابهای مجتمع

۶-نظارت بر امور مالی و محاسباتی، نگهداری و تنظیم حساب بر طبق قانون و مقررات و ضوابط مربوطه و صحت و سلامت آنها بر اساس آئین نامه های مالی و معاملاتی و مصوبات هیئت امنا و تنظیم گزارشهای مالی

۷-نگهداری ، حفظ ، حراست ، تحویل و تحول وجوه ، نقدینه ها ، سپرده ها و اوراق بهادر

۸-نظارت بر نگهداری حساب اموال ،نقل و انتقال اموال،نگهداری دفاتر خروجی اموال،نصب برچسب اموال ،تهیه صورتحساب اموال غیر مصرفی و ثبت موجودی اموال مصرفی

۹-مراقبت و نظارت مستمر در تنظیم حسابها و رفع تنگناهای موجود

۱۰-بررسی و کنترل مستمر اعتبارات و تعهدات مجتمع و ابلاغ خط مشی صحیح در نحوه تنظیم حسابها در اجرای مقررات ماده ۵۷ آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه

۱۱-بررسی ، کنترل و نظارت مستمر در جهت انجام کلیه هزینه ها بر اساس قانون مالی و معاملاتی دانشگاه

۱۲-رسیدگی به حساب تنخواه گردان پرداختی به عامل امور مالی مجتمع

۱۳-نظارت در پرداخت به موقع حقوقکارکنان رسمی ، پیمانی قراردادی ، اعضای هیات علمی

۱۴-پیگیری های لازم در جهت واریز و مستهلک نمودن تنخواه گردان ، پیش پرداخت وعلی الحسابهای جاری و سنواتی و منظور نمودن کلیه تعهدات و پیش پرداخت ها به هزینه قطعی

۱۵-رسیدگی ،نظارت و انجام امور مربوط به تنظیم حساب ماهانه ، نهایی و تفریق بودجه سالانه مجتمع از بابت اعتبارات جاری و ارسال آن به دیوان محاسبات و اداره کل تمرکز حسابها و امور حسابداریها با رعایت قوانین و مقررات جاری

۱۶-رسیدگی ،نظارت و ثبت اقلام مربوطه به بستن حساب اعتبارات مجتمع

۱۷-نظارت برتنظیم فرم و درخواست وجه بر پایه اعتبارات ابلاغی

۱۸-نگهداری بودجه رسمی و تفصیلی مجتمع بر حسب اعتبار مصوب و واحد استفاده کننده

۱۹-انجام امور مربوط به وصول درآمدهای عمومی ، سپرده ها ، مطالبات ، نگهداری حساب و انتقال آنها حسب مورد به حسابهای بانکی و حسابهای خزانه

 

 

salehi

کارشناس برنامه و بودجه: سر کار خانم نرگس صالحی

شماره تماس: ۳۱۴۲۲۰۴۳

شرح وظایف کارشناس برنامه و بودجه:

۱-     ارتباط مستمر با کارشناسان  بودجه وزارت متبوع و سازمان مدیریت و اداره اعتبارات و امور مالی مجتمع

۲-     شرکت در دوره های بودجه برای به روز شدن اطلاعات

۴-     جمع آوری بودجه های پیشنهادی و اعتبارات درخواستی واحد ها بر اساس هزینه عملکرد واقعی واحدها

۵-     ارائه بودجه تنظیم شده به هیات امنا و دفاع از موارد آن

۶-     نگهداری دفاتر اعتبارات بودجه بر حسب فعالیت ها و طرح ها

۷-     همکاری با مسئولین امر در تهیه و تنظیم و پیشنهاد بودجه دستگاه مربوط و تکمیل فرمهای مختلف بودجه بر اساس دستورالعمل سالانه بودجه

۸-  بررسی و نظارت بر پیش بینی درآمد و برآورد هزینه ی فعالیت ها و طرح ها و برنامه ها و تهیه پیشنهاد اصلاحیه یا متمم بودجه در صورت لزوم

۹-  برنامه ریزی اعتبارات حاصل از تبصره ها و ردیف های بودجه ی کل کشور

۱۰-  مطالعه و بررسی طرح ساماندهی نظام بودجه نویسی مجتمع و برنامه ریزی جهت مکانیزه کردن بودجه نویسی

۱۱-  نظارت بر تعیین و تخصیص اعتبارات و ابلاغ به مدیریت مالی

۱۲-  پیگیری قراردادهای منعقده

 

 

 

img175

کارشناس امور مالی: آقای عباس عسکرعباسی

شماره تماس: ۳۱۴۲۲۰۴۳

شرح وظایف:

۱-تنظیم اسناد پرداختی مربوط به قراردادهای مجتمع
۲- رسیدگی اسناد هزینه
۳- پرداخت هزینه های رفاهی به پرسنل و اعضاء هیئت علمی
۴- وارد کردن احکام کارگزینی در سیستم حقوق و مزایا
۵- کمک به مدیر مالی جهت واردن کردن اسناد به سیستم حسابداری تعهدی برای پرداخت
۶- وصول چک های صادره از بانک و واریز به حساب فروشنده ها

۷- پرداخت کلیه قبوض مصرفی( تلفن،برق،گاز،اینترنت،……..)

۸- ارسال فایل های بیمه خدمات درمانی و تامین اجتماعی و پیگیری جهت وصول آن

۹- آماده کردن و ارسال فایل مالیات به اداره دارائی و تحویل فایل و فرم های بازنشستگی به سازمان بازنشستگی