اطلاعیه طرح بخشودگی عید تا عید صندوق رفاه دانشجویان

refah-logo
ا در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، به اطلاع می رساند: طرح حمایتی عید تا عید صندوق، ویژه دانشجویان و دانش آموختگان از 12 بهمن ماه آغاز گردیده و تا 22 بهمن ماه روز پیروزی انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت.

شروع

تاریخ اتمام

ا

در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، به اطلاع می رساند:

طرح حمایتی عید تا عید صندوق، ویژه دانشجویان و دانش آموختگان از ۱۲ بهمن ماه آغاز گردیده و تا ۲۲ بهمن ماه روز پیروزی انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت.

دانشجویان و دانش آموختگان گرامی که از تسهیلات و وام های صندوق رفاه دانشجویان بهره مند گردیده و دارای اقساط معوق می باشند به شرح ادامه می توانند از مزایای طرح عید تا عید بهره مند گردند:

  ویژه دانش آموختگان

  • پرداخت کل بدهی و بهره مندی از بخشودگی صد در صدی خسارت
  • پرداخت بدهی معوق و بهره مندی از بخشودگی ۵۰ درصدی خسارت
  • تقسیط مجدد مانده بدهی به تاریخ روز با پرداخت بدهی معوق سررسید شده

  ویژه دانشجویان

  • دانشجویانی که به واسطه عدم تعیین وضعیت بدهی در موعد مقرر مطابق با مقررات صندوق ، مجموع بدهی آنان به دین حال تبدیل شده است،  در صورت واریز بدهی های نقدی (۱۰ درصد، ودیعه مسکن و خوابگاه ) امکان تقسیط مانده بدهی به تاریخ روز برای آنان فراهم میگردد.
  • بخشودگی صد در صدی کارمزد در صورت پرداخت یکجای کل وام ها در زمان پایان دوره دریافت وام و تعیین وضعیت بدهی قبل از پایان دوره تنفس ۹ ماهه

مشمولین این طرح جهت درج درخواست یا مشکل خود از طریق سایت صندوق- تب ارتباط با مسئولین و کارشناسان بخش رفع اشکالات طرح بخشودگی عید تا عید اقدام و با نگهداری کد رهگیری دریافتی نتیجه درخواست خود را از همان مسیر پیگیری نمایند.

درآمدوبنهایی5

Tags:   اطلاعیه

جزئیات بیشتر


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home2/bootiaho/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405