برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان زرند مورخ ۱۴۰۱/۲/۱۰ در مجتمع آموزش عالی زرند

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان زرند مورخ ۱۴۰۱/۲/۱۰ در مجتمع آموزش عالی زرند

جلسه شورای اداری شهرستان زرند در روز شنبه مورخ۱۴۰۱/۲/۱۰ به میزبانی مجتمع آموزش عالی زرند و با حضور فرماندار محترم شهرستان زرند، معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی استانداری، امام جمعه محترم زرند، نماینده محترم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، مدیران محترم اجرایی ادارات و نهادهای شهرستان زرند و آقای دکتر سپهوند رئیس محترم پارک علم و فناوری استان کرمان در سالن گردهمایی مجتمع آموزش عالی زرند برگزار گردید.
در ابتدای جلسه آقای دکتر الهی رئیس مجتمع، ضمن عرض خیر مقدم، پیرامون نقش دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری و مراکز رشد واحدهای فناور، در تحقق شعار سال” تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین” سخنانی را ایراد نمودند. سپس آقای مهندس حسینی نژاد سرپرست محترم فرمانداری، ضمن عرض تبریک روز کارگر و روز معلم این دو قشر از جامعه را از اقشار زحمتکش جامعه دانست و افزود: معلم کانون پرورش و نشر علم و دانایی جامعه و کارگر نقطه ی مرکزی تولید و توسعه می باشد و بی شک همه پیشرفتهای حاصل در مسیر زندگی نشأت گرفته از رشد و پویایی، فکر و گسترش اندیشه ورزی است و در هر جامعه ای که از فرصت اندیشه معلمان و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود توسعه و پیشرفت رونقی دوچندان خواهد یافت. آقای مهندس حسینی نژاد همچنین در خصوص سایر موارد و موضوعات مرتبط با جلسه صحبت هایی را مطرح نمودند. در ادامه جلسه آقای دکتر مهرابی معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی استانداری پیرامون اهمیت دانشگاه ها و مراکز دانش بنیان، مطالبی را به شرح زیر بیان نمودند:
شورای برنامه ریزی و توسعه استان مصوبات آن الزام آور است و مصوبات این شورا و کمیته های فرابخش آن در بخش دانش بنیان الزامی می باشد و باید کمیته های شهرستانی آن خصوصا” دانش بنیان، فرهنگی و زیربنایی در شهرستان‌های استان نیز تشکیل گردد. ایشان در ادامه یادآور شدند، بحث دانش بنیان و بازاریابی دانش بنیان، تحقیق و توسعه دانش بنیان در دراز مدت و مقیاس بزرگ نتیجه می دهد، و با ارتباط دانشگاه ها و مراکز رشد دانش های فناور با بخش صنعت و تولید، این امر محقق می گردد.
در پایان جلسه آقای دکتر سپهوند رییس پارک علم و فناوری استان کرمان ضمن تبیین شعار سال اذعان داشت: نگاه ما به واژه دانش‌بنیان، صرف شرکت دانش‌بنیان نباید باشد، بلکه محصولات و تفکر افراد باید دانش‌بنیان و برپایه دانش‌ باشد تا بتواند اکوسیستم فناوری استان را متحول نماید. ایشان در ادامه زمینه را برای راه اندازی پردیس فناوری و نوآوری صنایع فولاد و معادن در شهرستان زرند، مناسب ارزیابی نمودند.
روابط عمومی مجتمع آموزش عالی زرند


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home2/bootiaho/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405