جشن شروع سال تحصیلی جدید

جشن شروع سال تحصیلی جدید

 

به نام خدا

به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در تاریخ ۱۴۰۲/۸/۷ مراسم جشن در سالن اجتماعات مجتمع با حضور مسئولین مجتمع و دانشجویان جدید الورود برگزار گردید و طی آن آقای دکتر الهی رئیس محترم مجتمع ضمن خیر مقدم به دانشجویان جدید الورود، سخنانی را پیرامون اهمیت علم و دانش و مسائل مربوط به دانشجو و دانشگاه بیان نمودند.
پس از سخنان آقای دکتر الهی، معاون محترم آموزشی و دانشجویی مجتمع آقای دکتر ناصر اسدی ضمن خوش آمد گویی به دانشجویان در خصوص مسائل آموزشی و دانشجویی به اهمیت رعایت قوانین و مقررات آموزشی و دانشجویی اشاره نمودند و یادآور شدند که یکی از عوامل موفقیت دانشجویان، آشنایی با قوانین و مقررات آموزشی است و نکاتی را پیرامون انتخاب بهتر مسیر و تسریع در پیشرفت تحصیلی مطرح نمودند.
در ادامه جلسه توسط آقای دکتر خسرو پور دکتری روانشناسی و سرکار خانم سیف الدینی کارشناس ارشد روانشناسی بالینی در خصوص برنامه ریزی تحصیلی، تقویت حافظه و مهارت های ارتباطی سخنانی ایراد گردید.


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home2/bootiaho/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405