حضور ریاست محترم مجتمع در جلسه شورای دانشگاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

حضور ریاست محترم مجتمع در جلسه شورای دانشگاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

به نام خدا

دکتر علی الهی، ریاست محترم مجتمع آموزش عالی زرند، در جلسه شورای دانشگاه مورخه یکشنبه ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۲ که با حضور رئیس دانشگاه، معاونین ومدیران گروه‌ها و سایر اعضای شورا در تالار وحدت دانشگاه برگزارشد، حضور یافتند.

در این جلسه، دکتر حسین اکبری‌فرد رئیس دانشگاه ضمن خیرمقدم و آرزوی قبولی عزاداری‌ها در ایام ماه محرم و صفرگفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و افزایش دانشجویان باید فرآیند آماده سازی و تمهید مقدمات برای استفاده بهینه از فضاهای آموزشی در دستورکار قرار گیرد.
وی بر لزوم پیگیری مسائل و مطالبات برای کاهش مشکل فضاهای آموزشی و دانشجویی، تاکید کرد و افزود: گروه‌ها و مدیران آموزشی دانشگاه، خط مقدم جبهه تحول و ارتقای کیفیت و پاسخگویی نسبت به مسائل آموزشی و مهارتی دانشجویان هستند.
رئیس دانشگاه در ادامه بر گسترش مجلات علمی پژوهشی، طرح‌های برون دانشگاهی، ارتقاء اساتید، گسترش فضاها و امکانات آموزشی جهت رفاه استادان و دانشجویان تاکید کرد.
وی نظم و انضباط از سوی دانشگاهیان در محیط دانشگاه را مهم خواند و خاطرنشان کرد: دانشگاه محل علم و تفکر است و در جامعه پیشرفته، یکی از مولفه‌های آن رعایت نظم و انضباط است که حاصل آن ارتقای کیفیت و رضایتمندی مخاطبان است و در کنار یکپارچگی و انسجام، نظم و انضباط نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
وی در ادامه از حمایت‌ها و همت‌های بلند پیشکسوتان و اعضای هیأت علمی و یاوران علمی که باعث پیبشرفت دانشگاه در عرصه‌های مختلف شدند، تقدیر و تشکر کرد و برای همگان در آغاز سال تحصیلی جدید آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.
در ادامه جلسه هر کدام از معاونین و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه در خصوص حوزه‌های خود گزارشی را ارائه نمودند و در زمینه برنامه‌ها و راهکارهای ویژه سال تحصیلی جدید توضیحاتی را ارائه کردند.
سپس جلسه در خصوص مسائل آموزشی و پژوهشی به صورت پرسش و پاسخ ادامه یافت.
IMG_8546.JPG

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home2/bootiaho/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405