پیام ریاست محترم مجتمع جناب آقای دکترالهی به مناسبت ایام عید نوروز

پیام ریاست محترم مجتمع جناب آقای دکترالهی به مناسبت ایام عید نوروز

بسمه تعالی

پیام ریاست محترم مجتمع جناب آقای دکترالهی به مناسبت ایام عید نوروز

با آغاز شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفند ماه ۱۳۹۸ در سطح کشور ، همزمان با آغاز نیمسال دوم تحصیلی، دانشگاهها ومراکز آموزش عالی با مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، این مجتمع آموزش عالی به تبعیت از تصمیمات وزارت علوم ، تحقیقات وفناوری برای جلوگیری از شیوع این ویروس و رفاه حال وسلامتی دانشجویان محترم و همکاران محترم هیات علمی وکارمندان محترم ، فعالیتهای آموزشی حضوری را تعلیق نموده است و امیدواریم با رعایت نکات بهداشتی که توسط مراکز بهداشتی ومراجع ذی صلاح اعلام شده  و  درخانه ماندن بتوانیم سهمی در قطع زنجیره ویروس کرونا داشته باشیم .

سیاست وزارت علوم جهت جبران دروس عقب افتاده ، آموزش های غیر حضوری بر پایه فضای وب می باشد که در صورت نیاز در این مجتمع ، زیر ساخت های آن فراهم خواهد شد .همچنین دانشجویان محترم که دغدغه عقب افتادگی دروس را احساس می نمایند می توانند با  اساتید مربوطه مشاوره نمایند. مطمعناً اساتید محترم از این موضوع استقبال می نمایند.

کلیه کارمندان و مسئولین محترم مجتمع که کماکان در مجتمع حضور داشته وبه انجام امور اداری ، آموزشی وعمرانی اهتمام ویژه ای داشته اند. بدین وسیله از همه ایشان تقدیر وتشکر می گردد .

در پایان ایام عید نوروز را به تمامی همکاران محترم هیات علمی ، کارمندان ودانشجویان محترم تبریک عرض نموده وامیدوارم همیشه به سلامت باشید.


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home2/bootiaho/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405