پیام تبریک رییس مجتمع به مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی

پیام تبریک رییس مجتمع به مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی

به نام خدا

به دانش گرای و بدو شو بلند     /       چو خواهی که از بد نیابی گزند     (حکیم ابولقاسم فردوسی)

دیگر بار گردش سپهر ما را به بهار تعلیم و تربیت و زمان بازگشایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی رساند. اگر چه این بار بیماری کووید ۱۹ سایه بر جهان انداخته است ولی ما علیرغم شرایط موجود، با استعانت از پروردگار بزرگ و به پیروی از بزرگان دین و میهن خویش با شوق و اشتیاق فراون به استقبال سال جدید تحصیلی رفته و سعی خواهیم نمود با ترکیب تجربیات پیشین و فناوری‌های نوین، فصلی جدید و درخشان در تعلیم و تربیت و تحقیق و پژوهش بسازیم. لذا، ضمن تبریک سال جدید تحصیلی به دانشجویان گرامی، اعضای هیات علمی و مدرسان عزیز و کارمندان معزز مجتمع آموزش عالی، از ایشان خواهشمندم همانند گذشته تمام تلاش خویش را مصروف پیشرفتعلم و دانش ساخته و برگ زرین دیگری بر تاریخچه‌ی مجتمع آموزش عالی زرند بیفزایند که به فرموده پیامبر اکرم (ص)، «فضیلت علم و علم‌آموزی از فضیلت عبادت بیشتر است». هم‌چنین، با توجه به شرایط موجود و برگزاری کلاس‌های درس به صورت غیرحضوری و الکترونیک، تمامی دانشجویان و اساتید و مدرسان گرامی را دعوت به استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در راستای بهبود کیفیت آموزش و پژوهش نموده و از ایشان خواهشمندم ضمن رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای آموزش و پژوهش، تمامی سعی خود را بر آگاه‌سازی جامعه و پیشرفت علم و دانش معطوف دارند که این امر بهترین سلاح برای مقابله با مشکلات کشور و اعتلای ایران اسلامی است. به امید ایرانی آباد و مقتدر.

در پایان، خودم، مسئولین و پرسنل اداری و آموزشی را به خدمتگزاری به دانشجویان محترم توصیه نموده و توفیق همگان را از خداوند منان خواهانم.

علی الهی

رییس مجتمع آموزش عالی زرند


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home2/bootiaho/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405