برگزاری مسابقات شطرنج دانشگاه های منطقه ۸ کشور

برگزاری مسابقات شطرنج دانشگاه های منطقه ۸ کشور

به نام خدا

دکتر علی الهی رئیس مجتمع آموزش عالی زرند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات شطرنج دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های منطقه ۸ کشور به میزبانی مجتمع آموزش عالی شهرستان زرند به مدت ۴ روز برگزار شد. او افزود: در این دوره از مسابقات، ۱۲ تیم از استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان به مدت چهار روز از ۲۹ آبان ماه تا ۲ آذرماه در مجتمع آموزش عالی این شهرستان به رقابت پرداختند. ایشان تصریح کردند: در پایان در بخش دختران تیم‌های شهید باهنر کرمان، ایرانشهر و زرند بر سکو‌های اول تا سوم ایستادند. وی همچنین بیان داشت: در بخش پسران نیز تیم‌های شهید باهنر کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

در مراسم اختتامیه این رقابت ها، با حضور دکتر امیری نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان، فرماندار و جمعی از مسئولان اجرایی این شهرستان و اساتید دانشگاه از تیم‌های برتر با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

DSC04731 - CopyDSC04741 - CopyDSC04750 - Copy


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home2/bootiaho/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405